.

Unbelievable .
Nu tar man allt pick och pack som man äger (eller iaf en del) och sen flyttar man till nordligare breddgrader igen.. Hmm, vill ni veta hur det känns? Då kan ja säga att det känns som om att jag vore blomman som du rycker upp med rötter och allt och sen bara slänger för att jag inte passade in i buketten.. Ja, ungefär så känns det. Om än kanske ej inte riktigt så illa.. Men iaf. Känns som om man nyss flyttade hem igen och nu ska man tillbaka. Men endå inte tillbaka.. Man ska till ett nytt ställe som ligger mellan allting? Hur ska ja kunna vara social och så då ja inte tar mej någonstans? ;o


Packat första väskan nu iaf och snart ska jag börja med den andra.., eller har börjat lite.. Men fastnade då ja ej vet vilka jeans som ska med? ;o Alla överdelar tror jag är packade som ska med och alla shorts och såna där kortare saker som ska med också.. Har även ställt fram fysiken och matten som ja e så duktig på att inte träna på;/ Kajsas Topp&Hälsa tidningar följer med till staden också, även Kristinas film :)
Sen vet ja ej mer? Måste ta med allt som ja kommer behöva xD Och hur ska ja veta vad det är nu?


Ikväll gäller det iaf att få älgen att dö och träffa alla 4 skotten minst 3 gånger! KOM IGEN NU MALIN!


Kommer sakna mina vänner här hemma och så.. Även vovvarna! Och Therese, du kommer ej att bli en mes eller var det tönt du kallade de? Du kommer alltid att vara min porrunge! Så lite stolt borde du vara :p Eller har ja fel?

Puss och kram alla goungar och kom ihåg att hälsa på mej o min stuga nere vid vattnet!! :p               

Kommentarer
Postat av: Alice

Jag la till dig som länk :)

2008-08-21 @ 12:38:46
URL: http://alizzie.blogg.se/
Postat av: Sanna

klart jag kommer till din stuga. vi må ju ha grey's anatomy maraton honey <3

2008-08-21 @ 20:27:37
URL: http://sanana.bloggproffs.se/
Postat av: Therese

Lovar att du inte kommer undan mitt våldsgästande ;)

2008-08-21 @ 20:31:13
URL: http://qlyftig.blogg.se/
Postat av: Alice

När började du med jägarexamen? :)

2008-08-23 @ 15:28:16
URL: http://alizzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0