.



Ikväll blir det utomhusbio med Therese :)
Vi kommer att sitta bekvämt i våra stolat och inbäddade i filtar!
Hur vi ska få plats i epan på vägen dit är en bättre fråga xD
Men tror det kommer bli bra och mysigt!
Och förhoppningsvis en mjukglass innan <3

Epan min har dessutom gått 24 mil dom senaste 3 dagarna, men mej bakm ratten :p
De längsta vi kom var till Borgsjö som ligger ungefär 4 mil bortifrån hemplatsen xD
Dit var mamma och jag igår då vi tog en mor & dotter dag!
Köpte en Takida-grej där och mamma en present :p
Det som senare inhandlades i Ånge var en tjöja, eller som mamma vill kalla det, en kofta och ett par skor :)
Provade även ett par byxor som jag tyckte var så fina (mamma tyckde de var dom fulast hon sett xD) och helt otroligt sköna! Men köpte dom ej för att dom var nästan 1½ decimeter förlånga och dom skulle blivit lika ful som mamma tyckte dom var om jag hade försökt mej på de.. ;/
Så nu finns dom kvar på jiges eller i mina drömmar XD

None

Just nu sitter ja på jobbet igen, håller tummarna för Therese nu :)
För Kajsa verkar allt gå bra, men jag hoppas hon saknar oss här hemma en del endå :p
Och Ellena? När får man träffa dej? :p Hoppas på nästa helg då alla är hemma igen! :)
Själv ska man flytta imorn, eller flytta dit grejorna iaf!
Troligen ska man skjuta i helgen, så då kanske man åker upp tidigare till Ås än tisdagen :)
Har ingen aning om hur man tar sej till skolan än ;o

 Med cykeln kanske? xD


Hua, kommer sakna mina ploppar i hagen en massa!
Även fast dom är väldigt svår att umgås med, men dom e ju endå mina plupps!!
Men många helger framöver kommer endå spenderas med om då de e jakt som gäller!
None
Hoppas man är klaaaaaar då!


Jaa..
Vad ska ja säga mer?
Jag hoppas ja kommer åka upp innan tisdag som sagt..
Jenny kommer bo där uppe i helgen, vilket även jag hade velat gjort..
Men jag lovar att ja ska försöka komma upp så tidigt som möjligt! :)



s e x i g t     e r o t i s k t      och     o e r h ö r t      f a r l i g t

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hör av dig når du kommer upp:) <3

2008-08-22 @ 13:24:02
Postat av: Emma

Hälsa henne från mig någon gång. Ja vi har setts i Ånge då brukar jag ha varit med Lina Emma med, en röd Jetta

2008-08-24 @ 19:15:39
URL: http://potatisbrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0