Dagen innan tomten kmr!!

Dagen innan tomten kommer!
                        - Det är det jag ha sagt till ungarna för att dom inte skulle bråka idag :p

Imorn e ju jul ja, haha, julpaniken har ersatt julstämningen och de känns som om jag kommer fly till hundgården eller något annat liknande innan de e färdigt :p Mycke folk, visserligen bara 13 tror ja, istället för 25 men endå.. Barna e söt, men de blir långtt för dom och alldeles för mycket mat + tomtetårta :D

Dagen idag har varit ja, KONSTIG, men ja. Nog om de. Vet nog att de e ngn som tassar omkring, men jag ignorerar de. Sitter här ja med mitt hår och mina kläder och min sminkning och ska snart åka på lilla julafton till tessan, myyyyys :)

God Jul allesammans!
Och kom ihåg, julen för Alltid med sej något gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0