Extra mkt smarties :)

Började dagen med ett ruttet microbiologiprov och sen en stunds engelska. Mest förberedelser för engelska B. Och de endå läraren säger är at de här kommer blit jätte hååååååååååååårt och jätte jobbbbbbbbbbbbigt. Så ja. Man längtar så in i helvete tills man ska börja med de efter jul. Då kommer även dagarna att sluta 17.20 på torsdagar om va har en satans otur..
Sen var de wargen. Säger då de ja. Tror ej hjärnan e med mej, men måste plugga på lov ;/
Sen så av de Lulen som gällde. Kom dit tidigt, hann fixa den sista repetionen, prata med han som ägde stället och han tyckte de gick super :) Sen så åkte jag och tok-lärarn iväg och de va skitkul! Dubbellektion och ja, underbart! Gick väll ej så bra från början, men sen släppte de, han va tokrolig! :D Skrev när jag gjorde de rätt typ, ja höll på dö av skratt xD Sen så bokade jag in mej på en lektion till och nu jävlar! Ska köra med pappa i helgen och heeeela lovet <3
Även att körläraren trodde 100%  på att jag skulle ha en bonde när jag blev äldre osv osv, haha. Höll på dö då med:p Men förklarade att jag skulle ha en heting som skulle laga mat och shits till mej och underbara barn som bara ällskaaade mej! haha :p Mycket troligt Malin, jo ja vet^^
Myste sen med sötJenny och en glass på McDonalds, mycket gott och vi fick extra smarties :D Haha, snackade massa skit och forskade i småskitarna och ja, ja e ej den största ***** på Torsta MOHAHA!! :D
Nu e ja hemma och har duschat, härla pärla!


And here is My boyfriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiend :D



"Synd att han ej är så snygg i MQ-reklamen och att han har päls på bröstet"

Kommentarer
Postat av: H *

- haha jadå ;)

2008-12-17 @ 23:16:13
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0