Singing with Mr. Big.

Idag slutade vi tidigt efter att jag hade ett jävla flyt på att spika i döhovar! När vi kom till skolan så var det 45 min till bussen skulle gå, så då gick jag hem ist för första gången. Tog 50 min, stolt som fan som gjorde de :)
Tagit hand om mej själv som sjutton efter de och ätit lunch och middag. Nu e de te som gäller, mycket honung i de så att jag blir frisk, eller halsen bli de :p Tessan ha gjort ngt roligt med sin hon ;-) haha! Tycker om dej gumman och de e roligt att snacka med dej, ses i helgen och då kör vi igång med våran studie;D


http://www.youtube.com/watch?v=5QD5n98R_nk

Till den låten ska han komma in i mitt rum, se mina tårar och sjunga med mej och mena det<3
Ja, precis du, han, den, det. Han.

Kommentarer
Postat av: H *

- haha tack du , hahaha ellerhur , du har så rätt så ;)

2008-12-16 @ 19:08:22
URL: http://merei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0