Ett ställe..?

Varför kan jag inte känna mej hemma när jag kommer hem till huset jag bott i, i över 16 år? Varför kan inte jag känna mej lugn och frifull då jag kommer hem? Jag vet inte.. Känns jobbigt.. Det känna som om jag inte kan bara vara någon stans, känns inte som om jag har någor liv.. Allvarligt, vad lever jag för? Jag kan inte längre leva för fredrico, för han är någon annans.. Å mina fina hundar skulle nog må lika bra av att bara ha pappa..
Det finns ett ställe som jag trivs på, även om jag är ensam.. men där kan ja ej va, där kan jag ej bo, där kan ja bara vara enstaka och ej långvariga stunder.. Ett ställe? Ja..

Deprimerande? Nej dåe! Sånt e livet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0