Markarbete och trött :p

Ja, imorse bar det av till stallet igen i Vålbacken! De var ganska okey, alla rätt på teoretiska longerprovet och teorin gick snabbt och effektivt innan frukost! Sen åt vi och sen var det som kallade banbyggning.. Ett litet kryss, eller sax som det kallas och fyra travbommar innan. Sen var det ut i stallet och vidare ut i hagen och hämta den häst vi skulle ha! Jag och Sanna hade sagt innan att vi inte ville ha Ramondo eller Otello. Men självklart fick jag Otelle och Sanna Ramondo.. Men ja vi gjorde iordning hästarna och ut i ridhuset. Fri uppvärming och så.. Men ej galopp för de hann vi inte eftersom uppvärmingen var ej så fri som hon hade sagt att den skulle va.. Fick hoppa hindret eller bommarna eller vad man ska kalla det 5 gånger sammanlagt.. Hästarna hann inte riktigt komma igång innan det var över så det var lite trist.. Han skötte sej väldigt fint iallafall och sista strånget vart bra! :) Han brukar hoppa som en tok, men inte idag! Och för Sanna gick det också bra, Ramondo var bara lika tittig som vanligt :p

Ja, men nu sitter man här och städrundan har precis varit och eftersom jag var på rummet kollade hon knappt någonting. Vilket blev helt perfekt för mej + att jag har städat som en galning xD
Somnade dessutom på Djurkunskapen vilket inte är så speciellt bra.. Men är man trött efter en hård och prövande dag så är man ;) Även fast inte denna dag har varit så annorlunda mot dom andra som kommer och går..

Längtar iallafall hem på torsdag och det av många olika anledningar tror jag.. Hoppas kvällen jag kommer hem blir bra :p men sen så hoppas jag på skoterkörning och kanske ridning och teater på lördag! :) KOMMER OCH KOLLAR PÅ DEJ GUMMAN! <3 Sen hoppas jag även på att hinna träffa tessan och kajsa en kväll? Men jaa.. Hoppas min helg räcker till, för om jag får som jag vill så hinner jag lite extra utöver de jag har rabblat upp nu :P Plus att jag vill sooooova och gosa men mina söta vovvsingar!!
Saknar er där hemma och ibland tar hemlängtan över! <3




Say goodbye and it makes me wanna kiss you <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0