På 2h igår



Ja.. Vad ska man kalla det? En onsdag xD Slutade efter lunch, vilket inte var speciellt illa ;) Körde traktor på förmiddagen och det gick bra! Hade John Deer 6420! Hade snäslunga och skopa, så jag körde inte med vagn.. Däremot skottade jag snö och det var en verklig höjdare! :) De e jättekul å köra traktor asså! Men mikagubben e läskig.. jaa.. läskig, de tycker nog alla vi i a xD
På lunchen drog jag mej ner i gymmet och gymmade alldeles själv och sen blev det en häärlig promenad + dusch! Efter det tänkte jag plugga, men satte mej vid internet och då såg jag att solen sken ute och var tvungen att gå ut en sväng! Så då blev det en promenad i solskenet! Sol! Underbart med sol! Man känner sej hel på något sätt, allt som är tungt känns lättare, även fast klumpen finns där.. Malin <3 sol

Å tro ni inte att på två timmar igår får man två frågor på om man är gravid? Fan av tjock jag måste se ut då liksom!! Grr!! Samma sak förra veckan eller när det var, men då tänkte jag ej på de.. Men på två timmar? Jag måste verkligen se rund ut om magen! Det var en av anledningarna till att jag tränade på lunchen..
Men för er som undrar.. Jag är inte gravid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0