som sagt..

Hatar de där då man lovar sej själv något och sen helt enkelt inte kan hålla det.. Känner det, men håller det som en jävla basketboll inom mej! Å där ska den fan sitta kvar om han inte får ligga bredvid mej på huvudkudden inatt.. Men han ska fan inte få bollas med bland kompisar, Nej, imon mej ska den där jävla ej stillasittande bollan stanna.. Malin, håll de du lovar dej själv!

Ja, igår var det alla <3 dag!
Jaa, man kan säga att jag och jenny tyckte den var ganska patetisk, men vi e glad för alla lyckliga par! Nina och Johan (hette han så?) var så jävulskt söta där på McDonalds! Där vi även firade alla <3 dag med glass och sanna med sista muffinsen xD Sen kollade vi iallafall på ljusspel och de va ascoolt! :)
Doffe förgyllde iallafall min dag! Han kom med en ros till mej på skolan, så glad jag blev! Den står bredvid mej nu och finns även på min bilddagbok! Lillajah..

Malin, du kommer skratta åt dej själv när du blir gammal! Men de ska man väll kanske se positivt på? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0