.

Igår.
Fest hos bror. Riktigt härligt, gratis dricka, fulla och roliga folk!! :)
Bror var glad och så, men som alltid så blev någon "fru/flickvän osv" sur och drog med gubben hem xD
Men jag tror bror hade en bra kväll och det är det som betyder!
Själv cyklade jag hem med dom sista vid 3-tiden. 4 kom jag i säng. Själv :D

Idag.
Ja, vaknade och mådde bra. Låg i sängen ett tag till och läste.
Klev sedan upp och lagade nudlar, hälsade på pappa och kollade på barnprogram :)
Ingen Ångest Och Inga Dumma Tankar


Allmänt.
Inte så bra väder, gör inget för mej just nu :p Regnar som fucken!
Råkade ha Idas Eminem-skiva som hon saknade.. Illa.. ;/
Sen har jag hört en massa om han.. Känns lite blandat om man säger så. Men om de nu e så att han drar så e de kanske bra endå. Men om de e som jag hörde från annat håll kan de bli annat ljud i källan xD
Magen har retat mej i 2 elle 3 dagar nu. Illamåendet kommer och går, och jag käkar pillrena hej vilt ska ni veta.
100% skydd nu iaf ;)

Nu.
Ska lägga mej ner och ta hand om mitt magont nu.
Have a nice day, and enyoy your life as good as you can!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0