.




Helt otroligt helg!
Härligt folk!
Härliga vänner!
Härlig dricka!
Vad kan bli bättre?


Kom dit lördag, halv 11.
Cider på vägen upp.
20 mil.
Jag, Anna, Anna, Jimmy och Per i bilen.
Löste in oss. Gratis biljett :)
Gick runt och kollade, solen stekte verkligen.
Åt en hamburgare och drack dricka.
Tillbaka till campingen.
Badade.
Bytte om till kvällen och dansade runt med elin,
ida, ronny, johannes, per, markus m.f.
Drack mera cider :)
Saker hände..
Sen var kvällen slut och det blev tältsovning.
Med Per.
Fick ta hans sovsäck.
Misstaget var att luftmadrassen läkte.
Så vi har sovit på hårda marken hela natten xD

Tack Anna och Anna för att ja fick följa! :D



Tror ni jag och Elin kände oss stolt då vi kom in som 18? : p

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahahaha! vilken helg :) Fan va kul att du har skrivit så länge så jag kan smyga tillbaka o titta ;)
//
MLKB <3

Svar: Hahahahaah! Jag dör! Stolta som kom in som 18! Hahah, känner mej som en tant nu ;) MLKB <3
LittlePuh

2013-02-24 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0