.

Jo, igår va de midsommar!
På morgonen sova ja, sen blev de tacos till frukost och sen ställde man till med middag för äldste bror och hans familj! Faktiskt gjorde ja en massa, tex en egen sås som var hur goooood som helst! :D Efterrätten var tårta, som jag oxå hjälp till med, men mest ätit smeten ;)
Sen bar det av hemåt för att sminka sej och byta om, sätta sej i epan, till bror och fick håret vackert fixat av Jennie! Sen skjutsade jag Jennie till Madde och sen till baka för å hämta Fredrik x 2. Bror fick sitta på flaket och den andre Fredrik i bilen med mej. Men ja, knuffade igång bilen då, för startknappen hade slutat fungera..
Sen fick man två cider av Madde och sen var man igång och drack sina egna och grejor, for till Säter, träffade vänner, och så! Snurrade runt på parkeringen, undvek ordningsvakterna, gömde drickan för föräldrar och slöt fred. Riktigt duktigt! :) Sen så typ då dansen blev gratis, lurade man sej till en dans för sin sista cider, fick den + moms. + att cidern står på golvet här nu, så ja, så så lurad kan pöjken ej ha blivit? ;P
Om natten är det enda ja kan säga är att ja ej delvis var ensam. Punkt slut.

Idag däremot så gick jag och kajsa till dammen, ej så snabbt.. Sen kom tessan pruttandes på mooppen :) Hur sött som helst! Hon hade med sej ballerinakex och de va mums! Jag och kajsa badade och jag kan lova att de nästintill var minus i vattnet! Burr burr, så sex i vattnet hade då aldrig gått idag för någon iaf xD
Sen vandrade jag och tessan tilbaka, hon drog moppene ller slöåkte. Kajsa hade åkt till mormor sin och äte gomidda! Så jag och tessan gick till macken, fyllde på till gratis sms igen och köpte glass. Satt och i lusthuset hemma hos mej och snackade, nice! Sen satte vi oss i soffan inne, då de började blåsa.. Satt inne, snacka och jag gick igenom en jävla massa papper.. Sen for Tessan hem. Jag åt middag, slog på en tecknad film som man ibland gråter av, men av min utmattning somnade jag och till slut som va även i sängen i typ en timme. Vaknade inte ens av att bror och mor ringde..

Nu har precis Kajsa gått hem och ja, de e lite tomt här.. Men snart bär de iväg till sängen endå. En tom säng ikv :p Kajsa gick igenom papprena ja skulle slänga och tog med en del av dom hem :) Vi åt glass och snackade på och såg en svensk film som ja inte tänker ge någon kommentar om..

Så nu sitter man här, med ett rent samvete och njuter av livet och fin musik :)
Ingen ånger och allt känns toppen! Hur konstigt de än låter efter omständigheterna..

Å de e ju mycket roligt så folk som man inte vet om känner igen en sen man va liten, men då  finns man iaf! Stunder kommer tillbaka och Malin e glad och mår bra!
Å imorn kanske ja  å Kajsa åker till Säter och hälsar på Kristina igen! Greaaaaat! :D


"Som en boll kommer ja tillbax till dej"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0