.

Wiiooo!
Ja, en till dag på jobbet. Duktig har jag varit! Fixat en massa svåra och krongliga papper, sprungit på lunchen, käkar tacos till lunch och sen svarat i telefon och smsat lite ;)

Britney Spears får tydligen sova med sina barn nu och det betyder att det går framåt för henne och de e ju alltid toppen :p

Har fått två förjävliga blåsor på tån som borde förbjudas.. GRR!!


Å sen så vet ja inte hur ja ska säga de här. Gutsiken va ja egentligen inte bryr mej. Men ja sitter här och dom ska ha fram en kartbild. Då står dom bakom mej och kikar och så. Han och far. Dom smågnabbas eftersom dom inte fattar hur som ska hinna åka en viss bit på en viss tid. Sen kommer kartbilden aldrig fram och när den väl gör de har jag gjort den för liten. Men de e ju så att ja inte rört någe. För bilden var så liten.... Till slut ger vi alla upp och han får hitta dit på måfå och strunta i tiden..! Malin e ju verkligen så duktig xD

Fryser om händerna...

Om man säger så här så har jag inget att gö ikv. Funderade ett tag på att åka till Ånge. Sen kom jag på, vad ska ja göra där? :o förrut var man jämt i Ånge och for med epan nästan varje helg, eller flera gånger på en helg. Nu e de väldigt sällan :p

NU KOMMER KAJSA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0