25 Mars 2008

Några dagar har gått ut mitt endlösa liv :p och jag är glad att jag inte ser enden!! (stavas de så? :o ) Aja, så fick jag inte i händerna nu när ja skulle ta på mej skorna.. dom e hemsk, men ja älskar dom.. men de e väll så de e xD
igår tog ja iaf mitt efterlängtade bad och fan va skönt de va! Man de e nog förlångt för ansiktsmask och hårinpackling att va i i 2 timmar.. :/
aja, livet e hårt :p ha iaf vari ute med hundarna idag och de gck juh som de gick de.. sen hälsade jag på farmor och hon bjöd på underbart goda våfflor :D

btw kanske ja ska till fjällen.. beror på om ja orkar resan, men de skulle va skönt å komma upp dit som de känns :p skaka av mej skiten här hemifrån :p Men älskat att va hemma :D
Glad att jag har underbara vänner och djur här! :)

Aja, bättre att veta än att inte gö de :) Pussssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0