En ny dag, ett nytt liv! :)

Ja.. Ska göra alla glada nu genom att säga att nu är min blogg öppen för allmänheten och att ingen ska ta åt sej av gammalt groll! okey? Om ni vill får ni läsa gammalt groll, jag bryr mej iinte längre om vad som står där och jag tror inte jag nämt några namn.. Ingenting där stämmer iaf och jag har från och med nu bestämt mej för att nu är det
nog xD Inte nog för att jag tynger ner mina älskade vänner, utan även för att det är deprimerande!


Men nog om det!
Idag klev man iallafall upp 8 och hann bara nerför trappen så var simon här. Feber hade han och inte ville han vara med mej inte,. Men så fort pärona åkte, så var det full fart och inte märker man att han har feber inte.. I tre timmar var vi inne och for runt som en boll. sen kom mamma hem och jag fick äntligen hoppa i duschen! :) duschade snabbt som fan eller någe och sen sminkade sej och torkade håret. plattången fick vila :p In i epan och hämtade kajsa och for en bit och sen vände vi för att vi hade slömt blombiljetterna..
Kom till ånge, någon snurrade runt oss och sen drog vi till uttagningsatomaten för kajsa<3 skulle ta ut pengar. efter de bar de av till "Studio Attityd" eller hur de nu stavas.. och jag klippte mej ja.. ser ut som en av mina kusiner.. ja, men ja.. xD
Fikade på domus och sen handlade vi amt och tanten trodde vi hade SNATTAT en HEL kasse med MAT? Idiotiska eller vad? :o Om man ska snatta gör man väll de lite osynligt och inte en hel kasse med typ 1000 olika matvaror? Aja. förbannad på tanten iaf och sen bar de iväg till blomsteraffären och där skulle kajsa handla 3 blommor, men den förbannade tanten kunde inte heller räkna, så de blev 2 blommor och en typ fjäril? galet galet..

Hoppade in i epan igen och for åt helt motsatt håll mot hem xD Hamnade i Borgsjö, helt utan att veta vad vi gjorde där? Ingen va hemma eller svarade, förrän Bergström räddade oss, vi fick hälsa på henne och vilka söta hundar och hästar!! Fölet, hua va sött! :D Å sen fikatr va mums :p Sen då vi hade våldgästat Josefin, så bar de iväg i mitt älskade gula vrålåk och åkte til jonte, där blev vi kvar till nästan nio och jag läste tidning och hade kul, medan mor satt här hemma och skrev svordommar i luften.. xD
Man kom hem tio över tio, va e de för tid att gnälla om? Tydligen mycket för min kära mor.. gah! Men ja hade juh vari borta sen 12 idag och inte sagt någe.. Måste hon ringa 3 gången, varav två hon skäller på mej då? Nja, de hjälper inte, jag kommer och jag går och det kommer jag fortsätta med tror och hoppas jag :D

Malin har bestämt sej. Hon kommer fortsätta att prata i tredjeperson (ett ord som hon lärde sej i lördags..) Hon kommer fortsätta prata och va som hon är. Hon har helt enkelt tagit sej i nackskinnet och bestämt dej för att ni är det dax att inte vara knepig och dum!

Tack tjejej för en trevlig middag igår och tack pojkar för en fin kväll i förrgår!! :)
Tack Kajsa som fan för denna dag och alla vi träffade med! Och tessan, hoppas du hittade de du ville ha i stan!! :D
Älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

For runt som en boll??????

2008-03-04 @ 23:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0