Funderade lite..

..på allt som går runt just nu.

Om man säger som så, går inte Malin och hennes hjärna ihop. Den får ihop saker, som sen verkligheten sabbar. Läste iallafall de där på engelskan i den där engelska tidningen som lillemor tyckte vi skulle läsa, att dom som känner mej ensam oftast råkar illa ut.
Jag känner mej ensam nu, även fast jag vet att jag inte är det. Tror jag vet en till som känner sej ensam, och en som absolut Inte gör det..!
Från och med nu ska jag sluta känna mej ensam och räta på mej och vara glad :p Glad e ja även om ja känner mej ensam, men endå :P

Från och med nu känner sej malin inte ensam!

Och nej du där ute som passar ihop med en spade och en sandlåda.. Jag är inte ute efter det, kanske endast någon att luta mej emot. Å inte så där jävulskt seriöst, mest ja.. Skitsamma..

Imorn ska man tydligen springa 7 km med Ida och oscar? Trött redan nu :P Natti (S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0