Flickorna sågs :)

Ska börja med att säga förlåt till Ellena för att jag inte la ut ngn bild på henne bland mina vänner. Hon är juh absolut en av dom! Men problemet är att ja inte har ngn bild på henne.. De måste åtgärdas!
Sen vill jag tacka Tessan för fin middag med efterrätt och godis och allt! Underbart gott och rolig, som jag skrattade! Å vilket härligt skratt Marie har :p Somnade kanske en snabbis på filmen, men vad kan man begära av en utsliten mej? xD

Sen så ser resten av helgen ut följande; Imorn fika för Sötipöt Jack och sen Ånge på kvällen. Söndag ska troligen jag och Tessan åka ner och kolla på när Jenny och typ Petra och någon till hoppar. Ok, de e många fler, men troligen bara dom som kmr från Torsta! Hoppas de går bra för dom och att Tessan får åka med mej!! :)

Dessutom har jag beställt den nya telefonen, lila! :) Slutat stava så mycket fel och fått reda på saker som man blir chokerad över.. Men aja!

Tack igen flickor för den fina kvällen! Kul å träffa er igen efter så lång tid! :D

Godnatt :p

Kommentarer
Postat av: Elena

Haha :D

2008-05-24 @ 20:19:35
URL: http://elllena.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0