Ensam vaken ;)



Mor är som sagt här i helgen:)
Hon är inte bra på bild om man säger så.. Vet inte hur många bilder vi knäppte och varje gång gjorde hon en konstig min eller asgarvade! Cheeses! Imorn kanske pappa kommer upp med! <3

Idag har mamma klippt sej, skaffat nya glasögon x2 och jag haar handlat jacka och mössa och vantar:)
Har även klippt mej jag med! Mer nöjd än vad jag trodde. Blev ej så mcyket ändring. Mer än att jag ska börja att fixa och trixa med håret nu, spännande och se om de blir något resultat ;)

Åt sedan på en fin restaurant:) Åt typ grillspett som var en massa gott! Och de va ju ej fel att kyparen var en kille som var vältränad och såg bra ut med en tatuering på ena armen ^^ Men ja, notat var nå jävulskt dyr!

Fick skjuts hem sen och väl hemma så skulle vi se på dvd, men den ville inte så ja. Satt vid datorn ist och fick 2 fel för mycket på körkortstestet.. Men har pratat i tele, lagt ut bilder och skrivit här! Mamma sover redan, mycket kul med besök om dom sover innan ens klockan var tio över elva^^
Men ska snart packa ihop jag med. Min panik över förhållanden blir ej bättre av att mamma pratat om J hela dagen och frågat mej om jag saknar honom, om jag sett honom och om jag pratat med honom^^
Då känner jag så väl att jag klarar mej själv, Cizi tyckte hon oxå att de va bra att va singel ;D

Puss och kram och trevlig fredagnatt ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ju en fin bild!

2008-11-24 @ 20:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0