It´s a mess. But I made it.

Har typ breakdown´s hela tiden.
Tack vänner för att ni står ut.
Å e de så att ja ej säger mkt, så funderar jag fortfarande.


Har iaf bestämt mej för att nu är killarna nedlagda.
Iaf för tillfället, kan ju inte säga för alltid..
De va något mer jag skulle stryka med.
Jo hästarna!
Grymt dåligt de går nu. Får lix särbehandling^^
Men de kanske är för de bästa de med..


Har iaf ordnat lite nu.
Men känns hårt att måsta vara seriös i 5 veckor nu.
Dom säger att jag måste de nu.
Får se om jag orkar.
"Råkade" slänga luren i örat på mor idag.
Hon blev ej glad. Ringde upp och skällde mer sen^^
Men ska röra ut skiten nu:)

Men först är de en Nassa-klubba som gäller!



Zeb fyller 7 år idag <3



Jennie fyller 27 år idag :)
Ej en sådan smickrande bild..
Men hade ingen annan..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0