many complications

Började dagen med ridlektion för AnnSofie. Jag flinade som en tok när hon kom in och det var helt och håller Sannas förtjänst! Red Dream igen och tror att jag börjar förstå hur hästar fungerar nu, det känns bra! Tycker hon är härlig! men då är det den jävla magen.. AnnSofie vet ej om jag borde rida när jag har så här ont, för då kan något gå sönder på riktigt.. Höll på dö när jag förstog vad hon menade. Tänk om jag inte kan fortsätta med hästar, nu när det äntligen börjar hända saker och det börjar fungera.. Hua. Men tack Sanna för en otroligt rolig lektionm humor :) Efter lunch hade vi Hovslagning. Eller det betyder att vi ska lära oss att verka och slå på tappskor och ta bort skor. Gick bra och det var riktigt roligt. Tills jag kom hem och liklukten var helt otroligt stor! Vi tränar ju på döda, nerfrysna hovar från slakteriet. Och när dom börjar tina luktar de ej så bra.. Nu när jag är hemma har jag försökt gjort en massa saker, men det går ej så bra om jag ska vara ärlig.. Magen gör så förskräckligt ont! Fattar ej att den kan göra så här ont. Vill inte klaga, men SataN! Finne inga ord. Vill inte mer, eller vill mer vill jag. Men ej med ond mage. Kemin klarar jag inte och matten ska jag jobba med senare. Kanske hemma i helgen, eftersom jag missar så mycket när jag är ledig fredag och måndag. Sjukhuset fredag och Stockholm måndag. Kul kul.. Kemitanten hatar mej nog mera nu när jag inte ens gjort läxan, eftersom det verkligen inte fungerar. Congratz Malin, IG. Och en fribiljett till IV. Kanske i Ånge? Känner iaf att snart gör jag helg. Imorn och torsdag, sen hem. Först dans och sen tåg hem, Here I Come! Men ja.. Ska nog ha kortkort på mej på fredag bara för att göra läkarna irriterade till 1000!!!! MoHaHa! Även att man t.o.m. kan fälla tårar för Ugly Betty, det trodde jag inte. Vek.se! Haha!

Nya Saker Jag Lärt mej;

  • Man ska äta nyttig mat, det är bra för spermaproduktionen.
  • Man ska äta nyttigt. Skräpmat = Skrämsex.

Nyttiga saker att veta + att jag ätit en halv kaka mörk choklad idag!
                                                     Tänk på den ni ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0