This weekend had everything. But not all that we want.

Ja.
Hade stalljour i vålbacken med jenny!
Gick ganska bra, var visseligen en massa jobbigt och magen jävlades som fucken.
Men endå. Det fungerade juh riktigt bra.
Red Tackel, Vegard och Picasso.
Sen longerade jag även Changini. Han hade tydligen aldrig galopperat på lina märkte vi, så de var en del problem. Men satan vilken kärleksfull trav han hade! Skulle sätt när man längde, kärlek!

---

Kom hem på kvällen till stugan, dushade och sen blev de sanningens ögonblick och sen sängen!

Idag har jag varit på wargentinskolan till klockan två, sen handlade jag en macka och så drog jag till körskolan. Var där till 7, sen vandrade jag till bussen och nu är jag hemma och ja, lång dag, men bra!

Nu är det kakor i massor som gäller, egentligen diet, men va fan, kakorna va lockande som fan!! Dom vann.. Aja, ska även försöka lite med alla Ns-ämnena.. Not love, it just have to be done.



Jag och Sanana är toppensöta på Ns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0