Bränna kalorier^^

Kom hem för ett tag sen från Wendelas, där han har varit och hoppas runt och brännt en massa kalorier! :)

Ganska laddad för att åka hem nu! Men känns dumt att episen är kvaar här uppe^^ Men ja kommer troligen inte vara hemma så mycket endå och pärona eller andra frivilliga (eller tvingade) får skjutsa runt på mej!

Åker hem imorn iaf med kusin och hennes pöjk! Känns finfint de! Slipper kånka runt med väskor och shits till bussen och sen till tåget osv osv osv.
Har även packat en del, men har ingen aning om vad jag ska ha med mej för kläder hem? ;o Ska ju f*n till Gbg och vad krävs de för snyggt där då? :p Haha, ja e ju som ja e endå, men halå? ;)

Gud vad jag babblar, men roligt e de!
Även att jag raderade 150 bilder igår, och säkert hundra var fjortisbilder, skönt att ha rensat lite!

Sen har jag kommit på en sanning. Visserligen är jag mycket rädd för att sova i mitt hus för tillfället, eftersom mardrömmen kommer 30 min efter sovning.. Men endå, inte fan är en pojke lösningen, nej nej nej. Klarar mej så mycket fint utan den/dom så^^ Haha, iaf just för tillfället..
Kommit på att dom e söta och så, men fan va med underhållning dom behöver* No offens** my darl! (Sanana)

Åker iaf hem imorn!
Myspys blir de med gummor och inget annat!
Malin tar klivet in i nunnalivet igen!
Concratz Malin!
Och Congratz Martin för du fyller 19 idag!

        
  Födelsedagsbarn!             egopic^^              Jag och Oscar!                  NS-kärlek!

* Det där med underhållning får ni ta som ni vill..
**Stavas de så? Troligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0