Hemgång ;D

Måste erkänna att dom hatar mej, BUSSARNA altså!! haha^^ Och mina vänner kallar mej en stoppkloss! Men jag bryr mej ej, inte mitt fel att bussarna är sära! xD
 
Har iaf packat klart nu. Blev en handväska full med F**ing böcker.. och sen en väska med annat, lite nödvändigt och sen en massa som ej är de. Får se om jag fått med mej allt, men jag hoppas på det iaf!
Sen så ska jag försöka att fixa alla läxor och shits på lovet. Men jag säger bara, Lycka Till Malin! För jag vet hur lat jag blir och hur mycket som jag ska göra förtillfället.. Men tror de kommer bli härligt!!

Jag har kommit till en ny punkt (som jag sa till Jenny idag). Men det värsta är att jag ej vet vad den betyder^^


Ska iaf snart göra mej lite varm choklad och äta knäckebrödsmacka! Mitt nyttiga liv har tagit om igen och jag försöker (sen igår efter dansen)... Skulle iaf få potatismos, stekt korv och stekt ägg ikv när jag kommer hem, mumsmumsmums! :)

Skulle även vara kul att hoppa upp på hästryggen nu på lovet, men vi får se vad tiden räcker till till. Just nu känns de fuuuuuullt! 
  






You just can anymore^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0