Malin e duktig!

Idag hade vi sovmorgon. Klev upp vid tio eller halv elva eller liknande.. Cattis hade ringt :) Sorry att ja va sömnig gumman! ^^
Klev upp som sagt och städade, åt frukost och tvättade en maskin innan jag for till stan. Hämtade Sanna och på vägen till travet, så stannade jag och avbokade min körlektion..
Väl på travet så hade vi 3 timmars teori, eftersom hästarna börjar bli sjuka.. ;/ Sen åkte ja å Sanna brumbrum hem igen!

Lagade soppa till middag, så duktig ja e xD Har även gått en promenad med Dascha <3 Mötte någon som gick ut och gick med en katt. Hur många gör de egentligen? ;o Sen duschade jag när jag kom hem och tvättar fortfarande! Massa, massa, massa tvätt de blir, å ändå finns de kläder kvar i garderoben! Rena som tur e! ;D

Bra humör ida iaf!

Men som sagt; Your brother would like it!


Kommentarer
Postat av: Ida

Nemen, hur fick du tag på bilden på mig å min kille? ;P

2008-10-15 @ 17:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0