11 September

Grattis moster :)


Min dag har varit varierande :p

Skola. Då hade vi Häst, s.k. svenska, så vi var alla ettor och kollade på en konstig film och först av allt hade vi matematik!
Efter skolan sprang jag som en tok på tid och klarade de bra enligt mej :)
Duschade, och bytte om osv och sprang till bussen på ca 10 min.
Duktigt av mej och av min s.k. assistent Jenny :)
Hann med den.
Sen handlade vi! :)

Mina inköp;

Koppar-skärp i knytmodell
Scarf/halsduk vit/svart
Gråa tights
Bruna tights med tiger
Tidning (Story)
Diadem
Nagellack brunt
Rouge
Massage"moj" Rosa:)
Svart lite större väska
Vit tröja med mönster (typ glasögon)
Grönt linne med mycket, mycket urringning (tröja under behövs)

Hela kalaset gick nog på ca 800-900 kr... Har ej vågat kolla kassan :p


Åker till Hammarstrand imorn och spenderar helgen där med Jakt och Ajax + hand familj. Läskigt till 10000000!!!
Men men..

Ska dessutom få långhelg snart..
Blir sundsvall p.g.a tänder och magen både fredag och måndag runt om helgen som är nästa helg..

Kommer hata Sundsvall efter de säkert xD

Nu ska jag prata med vänner och sen sova!
Älskar er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

missat att vi går i tvåan? xD

2008-09-11 @ 23:30:24
Postat av: Ida JL

Missat att vi har börjat Tvåan MalinXD

2008-09-15 @ 18:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0