.

Vet inte riktigt..
Hade tänkt springa idag,. Men Glöm Det!
Vädret suger, jag åt nyss middag och innan dess drygt 6 timmar utan mat. Så ja va ej positiv.. ;/ Sen fryser jag som ett as och vill ha en kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Men finns inget att göra åt de lix..

Tusentals läxor har man också!
Måste göras.. ;/
Sen har Skyttberg gett Jenny så mycket läxor, att hon ej kunde komma och hälsa på ikv.. ;/
Men ja.. ska även dammsuga, diska osv ikv.. eller snart.

Dansen igår var inte då. Så vi åker in imorn ist..

Nu funderar jag på att kanske lägga mej i soffan ett tag eller sätta på musik och sätta mej på verandan :)
Försöka bli glad och känna att jag gör något!

Hoppas ni har det bra allesammans ute i världen xD
Tyck synd om er själv och ge eran vän en kram!! :)

Jag vill aldrig mer gå ut i ett sådant fucking väder!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skyttberg e ond! :(

2008-09-03 @ 19:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0