Suger av dagen

Ja, idag har varit en ny wargen dag bland alla andra. Fysik som är som ett kaos i huvudet. Matteprov som gör en galen och gråtfärdig. Kemiprov som får en att gråta ännu mera. (iaf på insidan) Sen slutade vi iaf till slut, på lunchen åt vi nudlar hos sanna som alltid och en mumsig köttbullsmacka ;D
Efter allt skola så drog vi till lulen och jag bokade en massa lektioner och fick böcker och lösenord och såvidare :) På vägen dit kommer Sanna med sin briljanta mening; Jag suger av daaaagen!
Promenerade sedan till bibblan, fixade lånekort och sanna packade på mej en bok som jag var tvuuuungen att läsa! Populärmusik från vittula xD Sen till busstorget då min buss gick på engång, så ingen mathandling för mej idag :p


I hope it will be better ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0