he´s the man

ja du..
mår illa till o från o ja vet ej vad det är för fel.
mockade i morse, visserligen gick de mycket snabb o bra o sen hade hon köpt goda mackor till frukost!
Hade teori o gjorde ej så mycket på den lektionen. skönt!
sen så var de lunch o den gick o äta o sen skulla vi ha körning.
men då fanns det hästar lediga så då fick vi rida ist :)
Men de gick ej så vidare bra o ja, ja e liten o hästarna är stora.
Hur ska de gå på praktiken?
Sen hade jag utvecklingssamtal. Hmm, yeah..
La fram mitt förslag om att flytta.
Sen blev de hemfärd o ja hämtade den förbannade engelskaboken som vi tydligen har prov i imorn.....
Längtar till vemdalen!
samtidigt är jag rädd att jag kommer mista något jag inte har.

<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0