Chic.

Sitter i sängen nu och försöker att få lite sex and the city känsla. Inte så vidare lätt då rummet är ett enda stök, man inte bor i en tusenvånings hus och att lakandet endast ligger över halva sängen. Jädra mardröm inatt lix, vaknade och cheeses. Hoppas de inte blir så inatt. Var så säker på att han stog i mitt rum!

Iallafall så har jag jobbat idag och imorn ska ja tydligen åka hem till någon o hämta deras "grovis". Sen undrar jag en sak. Varför plågar man sej själv genom att jämföra och grubbla och tänka igenom? Gör verkligen alla killar det eller är det bara tjejerna eller är det bara jag??
Jämför hår, bröst, längd, tillgångar, löshet?
Dom flesta vinner i de mesta. Speciellt nu när jag typ blivit hemmafru med olika färger på naglarna, stökigt överallt och en massa ältande på hjärnan. Varför inte ha det så lätt som i sex and the city.
 När dom har problem så har dom olika lösningar på allt.
Carrie köper skor.
Samantha har sex.
Miranda jobbar.
Charlotte drömmer om bröllop.
Känner helt enkelt att ingen av dom där alternativen passar heler bra in på mej då jag är elak. Jobba suger, bröllop får ske om tusen år om de ens händer och skor skulle man ju köpa en massa om man bara hade pengarna! :)

Om jag säger så här. Vi har så mycket gemensamt.
Får vara nog för den här gången.
Aktiviteter väntar!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0