.

yyy


Man kan ju alltid undra varför det blir som det blir. Varför som just hon är den überpopulära och liksom inte jag eller någon annan? För hade inte det vare en aning lättare om det hade varit typ någon annan. Någon som typ började på en annan bokstav eller hade en annan ändelse? Ett annat efternamn eller kanske en annan ålder?


Vilket fall som helst, så försov jag mej i morse. Förstår inte hur de kunde hända, varför ringde inte klockj**eln? I vilket fall som helst så får jag jobba över lunchen som kompensation. Halsen gör iallafall inte lika ont idag, men istället så värker öronen och rösten e fortfarande lost..


Vet inte vad jag kan tänkas hitta på ikv. Kanske umgås med Kajsa sista gången innan hon åker tillbaka till den stora staden? Hon är iallafall bra söt hon :) och appropå söt, så ska jag och therese gå och mysa och gå på bio på söndag! Super :)



Ta vara på den soliga dagen idag nu!

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0