Finfina helgen :)

Ojojoj, ryktena går snabbt när det är något intressant :)

Har iallafall haft en fin helg!
Lite förmycket dricka kan jag nog erkänna! Men nya härliga folk som jag hoppas ja kommer få träffa igen :D
Så dåligt som jag mått idag, har ja nog inte heller mått på typ 1000 år! Uscha, och ja. Jag visste inte vart Kalsro var xD Smart=jag! Sen allt annat dumt ja sa, ja du. De kan dom som hörde få skratta åt själv xD

Imorn flyttar jag tillbaka upp till stan. Känns både bra och dåligt. Egentligen vill ja bara stanna här i min säng och inte göra något. Hur underbart skulle inte det vara?

I met you. And then?
Pussa:*
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Malin - vad har vi sagt om attt dricka för mycket? ;D

2009-08-24 @ 18:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0