Going mad.

Men endå känner jag mej lycklig. Stressad men endå lugn. Hur går sånt till?

Mina lediga semesterdagar känns som om att jag är insnöad. Jag gör inget. Går knappt utanför dörren. Jo för att gå/åka till jobbet för att fixa posten, räkningar och sånt som kommit in. Är det det som kallas semester? Att absolut inte göra något och att inte umgås med någon?
Om inte umgås med någon räknas av att läsa bok eller kolla sönder Satc-boxen? Som även helt plötsligt tog slut på avsnitt och boken som bara har typ ett kapitel kvar. Oh ja, jag har ett intressant liv!

Min kväll imorn blir nog inte av. Så skaffade mej en fri kväll där. Oh ja. Pink-Boring. Lördagen är fortfarande ett STORT frågetecken. Vore grymt kul att åka dit! Men kul o komma dit o sen inte ta sej hem :p

Har iallafall kommit ett stort steg i min packning. Hämtade väskor ja ska använda och bar upp dom och dumpade dom i mitt redan stökiga rum :p Duktig ja är va? Känns ju endå som ganska duktigt, eftersom det inte känns som om att jag vill åka överhuvudtaget och att jag tydligen ska träffa rektorn typ direkt nästa vecka. yippie.
Håller helt enkelt tummarna för att det ska stå en snygg o vältränad kille utanför min stuga när ja kommer på måndag eller tisdag och hjälpa mej bära in väskorna och sen laga mej en förträfflig middag!! Vad kan passa bättre? Självklart ska han inte ha varken tröja eller päls på överkroppen!!

Nu ska ja hoppa in i duschen och göra en förändring!!
Pussa:*
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0