Julrim :)

Sitter och kollar runt lite på julrim!
Här kommer ett par som jag gillade :)


* * *

Jag har väntat ganska länge!
Sugen på lite julumgänge?
börjar undra vad som sker,
Vill du inte leka mer?
Följer du mig efter festen?
lägg dig ner, så gör jag resten...


* * *

I vinterns kalla nattetimma
ej blott av frost ska rutan imma.
För när vi huttrar mellan lakan
och du kryper närmre makan
Kan vi få användning av detta
För att uppnå njutbar hetta.
Två frestelser här kombineras
så att känslan maximeras.
Jag till förrätt dig serverar,
nåt som mjukar upp och stimulerar,
Sen min älskling ska du få
mig med lite chokladsmak på.


* * *

nu när du äntligen nykter blivit,
kan detta bli knivigt.
Men om detta inte passa dig
kan du ge det till mig.
Ta en sup och flyg upp i det blå,
kanske vi träffas då.


* * *

Öppna paketet och slå ett slag
Du följer bara kärlekens grymma lag
Lite egoistiskt tänkt av mig
För här är en sak för mig och dig 
 

* * *

Såhär i vintertid blir man lätt kylig och frusen,
Du kanske behöver nå’t som värmer musen
I mitt liv in du kom med brak och dunder,
här återgäldar jag dig med magiska under

* * *

Nu har jag hittat 5 söta rim som ni kanske kan få användning av ;) Inget att ge mamma eller pappa kanske... Men kanske pojkvännen eller flickvännen eller kanske en "kompis"? Haha! Hoppas ni gillade dom! Dom gav mej en liten guldkant på min klumpiga vardag :p (Klumpig pga att en del saker går sönder..) Nedan kommer svaren! Enjoy!


Svar;

1. Sex

2. Kroppschoklad och erotic massageolja

3. Vodka 75:a

4. sex-tärning 

5. Underkläder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0