Questionmark



Would you even care?



Kom precis hem från Twilight 2, New Moon. Blev mer kär i den den här gången än sist jag såg den! helt otrolig och den känns inte alls så lång som den faktiskt är :p Eller den är väll inte lång, men ja..

Idag har jag iallafall fått MVG i att städa! (och varit duktig). Vaknade av att hunden väckte mej kl 9, efter ca 13 timmars sömn. Klev upp och tog en promenad. Kom tillbaka, åt frukost, kollade på skoobi doo och gick en längre promenad. Sen efter de tog jag en dusch och sen åka älskade HuggeBuggen<3 När jag hade sagt hejdå till honom, så började städningen! Ut med mattor (+ruska), dammsuga, byta sängkläder, diska och tvätta 4 maskiner! Så nu ser mitt hus lite ut som ett torkrum :p Jag har även ärit god mat idag och beställt en ny telefon! :) Plus att ja funderar på o ta jullov på fredag. Vad tror ni om de? Förkylningen sitter kvar, men överlever nog den endå! Har även hittat ett par "gilla-jeans" i garderoben, yeah :) Bilder på Huggen kommer.. Men inte ikv :)


Thats my story as you see?


Kommentarer
Postat av: Thomas,Tyskland

Oh,you were very diligent,doing a lot of homework! :-)

Santa Claus will be glad to see it! Hug

2009-12-14 @ 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0