Omg.

Klev upp 5 imorse. Klev upp och tio i 6 var jag på väg till bussen, typ15 grader kallt och ja, hmm jag frös.. Väl uppe kom jag typ 5 min förtidigt.. Så brrraaa, men ville inte missa den lix. Så sen bar de av till stan. Och allvarligt talat, dagen har gått som smort! kan inte fatta hur bra de har gått eg! Halkis gick bra och med fint och snällt sällskap och sen till station där kimen kom och höll mej sällskap, niiice :D Kul å träffa han igen efter så länge! Fick höra en massa roligt lix :p Och sjukt.. ^^
Sen när aj klev av i ånge, köpte jag sprutan och gick upp te vårdcentralen. Där satt jag i en timme, och de var för att dom hade GLÖMT BORT mej! Men satt där ja och mådde illa som fucken, sen närsprutan kom in i kroppen gjorde de så fucking ont! Så mycket meront än vad det brukar göra.. Eller gjorde.. Sen slutade de aldrig blöda.. Fattar inte hur armmuskeln och den där cancern hör ihop.. Men ja..
Åkte hem iaf och mamma hade öppnat min post, så som alltid blir jag galen på henne. Men tror ej hon kommer göra om de. Kul om de hade varit ngt brev som ja ej ville att hon skulle läsa lix.. ;/
Har iaf ätit grymt mycket middag och dampat runt. Tror hon hade i knart i min arm då jag kollade bort lix^^
Snart kommer nog Tess dessutom, men hon e konstigoch går på ngn fucking jävla diet.. Dumheter.se!!



Het, Hetare, NOMY!


Kommentarer
Postat av: Therese

dumheter.se är det du som sysslar med, inte snällt att ha roligt på din väns bekostnad ;p

2009-02-01 @ 13:53:11
Postat av: Nicole

mysigt att gå upp klockan 5

2009-02-01 @ 19:07:12
URL: http://nicolebambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0