Party 28/1.

Jag skulle ju ha sovit för 4 min sen.. Så jag drar en kortgrej om det som va igår och så :)

Lagade mat och drack lite "förvin" hos sanna! Sen hoppade vi på bussen och for till stället. Inte så stor fart där, men de blev då vännerna kom :) Magar och rumpor i massor, vi tjejer va glada! Blev varnade där efter en bra stund och drog till nästa ställe, där det blev samma sak. Många surpuppor finns de, har dom aldrig varit ung själv? ;)
Sen drog typ en del till en annan pöjk och där blev ja kvar till typ 3. Då skjutsen kom till busstorget och sen var den kvällen över.. Fin kväll! Tack vännerna <3

Klev upp 6 imorse.. Var meningen att jag skulle typ duscha och shits och allt. Och de gjorde jag med, mådde kanske ej 100% emellanåt, men va fan! :)
Fanns vissa sötnosar som mådde så grymt mycket sämre märkte man!

Saker som e sött från igår;

Ida fick ett nummer! Go fot it girl ;)
Sanna var ordentlig och en massa söt om mumin!
Marre sov gott!
Lisa och Ida sov tsm^^
Jag gillar verkligen Jonas mössa, yey!




The beast is awaaaaaaake!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0