Penisfisk? :d

Man blir lätt sentimental av greys. Och då jag hörde att vovven hade opereras idag trodde jag att jag skulle dö. För inte säger någon något till mej inte.. Men hon mådde tydligen bra, återkoll om två veckor..´

Penisfisk. Jao, nog fan är han en penisfisk. Men dom går att ta bort :)

Har en hel hög med läxor. Men märkte att jag är för instabil för att göra dom idag:p Men greys gör vardagen instabil^^ Har iaf sett klart 3dje sesongen nu.. Gah! Slut slut slut.. Dessutom vet jag vad som saknas. Plus att jag troligen har åldersnoja (a)

Imorn ska jag iaf te stan och shoppa! Ska bli roligt! Få se om man hittar ngt man vill ha:) Myser iaf med sanna då och vem vet, de kanske kommer med en Ida Ling med? ;p

Oh baby baby it´s a wild world!




Var ute och vandrade med den sötaste idag, har saknat honom en massa!
Och de va lite kallt, plus att vi var nära att möta en lös schäfer, så jag vände toksnabbt och gick en annan väg ist :p Ville lix inte ha ngt bråk då jag var ute med honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0