Smile on your face

Hemma :)

Har fått en massa paket och pengar! Pengar ska troligen gå till en 30-06 som jag ska skjutastorälgarna med i höst ;) Yiiiha! Akta er!

Har en grym sjuk känsla. Men asså, för en gångs skull kan jag säga de. Ljuset är tänt och ja, jag känner att vad dom än gör, så kommer jag endå att ja runt med ett leende på läpparna. Jag är helt enkelt för glad för att vara ledsen!

Skönt å vara hemma, men endå saknar jag staden på något sätt. Köpte iaf en ny snygg väska idag + plånbok <3
Ja e grymt bra på att handla!
Även köpt hälsokost för min mage, så håll tummarna :D

Imorn är det hockey uppe på plan och då ska tom jag på med skrillor som de lät och ge alla andra ett gott skratt!! Haha, men ja kommer njuta av de! FÖR NU J*VLAR!

Kan även erkänna att jag höll på att missa att kliva av hemma idag.. Vaknade en halv minut innan tåget stannade på perrongen och endå hade jag ställt klockan på ringning tio min inna.. Vet ej hur jag lyckades med de.. Men men, kom iaf  av! Haha, annars hade de nog blivit kaos ;)

I have still the little cute smile on my face!
You can never, Never rip it off!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0