The first day..

Måndagen började med Fysikslutprov. Gick efter 90 min och vi hade 200 på oss.. Men satt ju nästan halva tiden! Haha :p Sen blev de Telia och då va ja helt tydligen inte folkbokförd. Fick gå på skattemyndigheterna och kolla de. Tanten där var väll inte den gladaste jag träffat, men men. Var iaf de. Åt på Kebab någonting och sen köpte jag trosor :D Efter de gick man på telia igen och bråkade med dom där :) Finns tydligen inte riktigt med för de skulle komma ngn leverans med mitt namn på fredag.. Så på måndag beställer jag nytt :D
Sen var de körskolan. Ser ett ljus i den evighetslånga tunneln ;) Haha!

Och för ngn timme sen åkte sötflickorna hem :p Dom kom hit och grattade mej och gav mej jättefina presenter :) Och ett mycket roligt mojs då dom skulle ge mej presenten ;) Haha!! Mina flickor är sååå söta! <3

S
nart är det Lipstick Djungle! Niiice :)

So whats if I´m interested?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0