It is all about..

Vet att jag typ borde plugga, städa eller något annat nyttigt nu.. Eftersom vi slutade tidigt idag :D Men har duschat och plockat fram middag, fixat med hela kroppen, tagit bort nagellack och smort in hela mej i någon söt glittrig smörja som luktar gott :) Tycker jag har varit duktig endå!

Hittade nu en tidning med sex i. Och eftersom jag helt har uppgett denna sötma, så ska ja ge er några söta kommentarer om sej :p Eg är det frågot och svar, men jag skriver dom som meningar ;)

  • Klamydia smittar på alla ställen^^
  • Saker som syresätter snoppen är regelbunden motion, ett sunt liv och mycket sex! Sen är granatäpplejuice bra för potensen.
  • Folk tänder på dockor, fötter osv...
  • Man kan få längre penis med penissträckare, men inget att rekommendera tydligen, haha!
  • Tjejer kan inte märka om killen är oskuld. Inte kroppsligt iaf.
  • Det är inte farligt att leka häst, om ni inte äter hö..
  • Omskurna kan hålla på längre i sänghalmen!
  • Man behöver ej få utlösning för att sexet ska vara bra. Gäller både killar och tjejer...

Okey, ska nog börja bli seriös nu.. Haha. Men det är svårt då jag är grymt rastlös.... Men ja! :)
Och jag älskar att dela med mej av det jag läser, det bara är så. Betyder inte alls att jag är en snuskig människa, mer att jag är hjärtlig! :P

Du är spännande, du e snygg, du är allt alla vill ha.
Det är ganska coolt ;)







Bara för att han sjunger grymt,
ser grym ut och spelar gitarr :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

finns fler ;) hahaha

2009-01-27 @ 22:50:35
URL: http://jjeennnyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0