Chic åker på tur.






Ligger i sängen nu. Den här helgen har jag verkligen tagit igen på allt sovande och slappande sen hela sommaren! Har typ inte gjort mycket! Varit med lite vänner, sovit, kollar på film, kollat på SATC o gosat med bråkiga vovvar <3 och sen varit väldigt elak på bror. Usch.

Igår natt iaf, fick jag ett ryck och började packa. Men undra vad som ligger i högen! Är iaf inställd på att "barnen" kommer att vara omöjliga i veckan, Inte överlycklig för de. Men kanske de e bra? Problemet är bara att jag inte vet hur man ska handskas med de :p Aja, min kära Sanna får ta över de!
Om ja åker till henne ikv eller imorn är en till sak jag måste fundera på. Jobbigt..^^

Min mamma kokar iaf sylt nu, luktar äckliga hjortron i hela huset. Men har försökt att stänga de ute med stängd dörr. Vilket i sej resulterar i att det är hett med stort H här inne!

Får se hur uppdateringen blir i veckan! Kanske hinner med en snabbis om sanna e snäll ;) Men de jag skulle vilja är ju att typ en vit springare kom och svepte med mej till yran ;D

Puss på er ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0