Chic ska på yran.

tjoue tjoue!

Sitter här med söta sanna nu : )
Har slitit hårt idag. Sett läraryrkets baksida en hel del. Men förhoppningsvis blir de lite bättre imorgon! Man blir alldeles tagen av allt.. Men skoj e de då allt går framåt!

Har även badat idag igen : ) Tredje dagen den här veckan! :D Hur härligt som helst och man blir liksom glad! O sen gomat efter de! Nu vet ja faktiskt inte vad vi ska göra :p Rätt trött i kroppen nu faktiskt..
O imorn efter jobbet så blir de att äta ute med sanna och sen ta brumbrummen hem mot östavall och sen vidare mot stugan! Lovat mor och far att ja ska äta middag med dom innan jag åker tillbaka till huset och fixar allt för lördagen.

Lördagen blir de YRAN och funderingar över kläder, skor, färgen på naglarna o allt far som stora frågor i mitt hvud.. Hur svårt kan de vara egentligen? För när man kommer dit och fått i sej lite dricka, då är man bara en av 1000 miljarder fjortisar som springer runt och har kul :p
Jenny och Hannas ide var faktiskt lite kul! Först var det klänning av popcorn och sen av gelehallon xD Men tror faktiskt att jag hoppar den idén! Tänk om någon äter upp den lix? ;o
Fick iaf åka och så med kim och viktor och sen sova med Elin :D Tror det kommer bli en kul kväll! Det är iaf vad jag hoppas på! : )

Puss och kram!
Finns på mobilen framöver.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0