Chic i värmen.

Oh, så varmt och skönt ute!
Snart bär det av upp till stugan!
Kände tyvärr att jag inte kunde gå på biio med flickorna, men hoppas dom har förståelse endå! <3
Imorn ska vi umgås hos bror då jag samtidigt ska vara barnvakt åt dom små barnen!

Imorse så trodde jag att ja.. Undra vad jag trodde?
Hade ont i magen och mådde så grymt illa.
Troligen var det de som började igårkväll innan ja for hem från tess..
Mådde iallafall grymt dåligt, men tog mej till jobbet iaf. Visserligen inte i helt rätt tid, men endå.
Fortfarande känner jag av illamåendeheten.
Har dessutom tagit mej till Ånge (livrädd för polisen) och köpt färgpatroner till skrivaren och beställt en Ipod ;D

Sen tycker jag att det är självklart att man ska ha på sej slappa shorts o typ ett linne nu i värmen, om man inte tar tillfället i akt och bättrar på brännan i bikini!

Ciao och ha de så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0