Here we come :)

Jag vet iallafall att jag åker hem imorn :)
Innan de ska ja ha sv och eng o sen ett grymt enormt stort slutprov i kemi..
Sen tar jag golfen och ett ton packning och lämnar detta vackra ställe.
Har lite panik..
Gillar hunden en massa o folket. O nu kanske det är typ 2-3 månader tills jag träffar dom igen? Usch=/

Men ska endå bli skönt o komma hem!
Tror jag struntar i att jobba denna vecka..
Känner mej otroligt lat, men ja..

Torsdag bär det iallafall iväg neröver! Jag har fixat rum och allt för första natten. Andra natten var redan fixad. Så nu hoppas jag bara att jag inte får en chock över att vara tillbaka.. Ska bli skönt o verkligen säga hejdå på riktigt nu, utan att bara ja försvinna. Tycker synd om Carma en hel del..!

Nu ska jag krypa i säng och drömma en massa söta drömmar :)
Finns på mobilen i helgen :)
Pussa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0