Midsommar och middag :)

Hej och glad midsommar :)

Sitter nu på Ön och smsar med Therese, för att få lite hjälp med att planera kvällens middag :)
Hoppas på uppehåll iallafall, så att man inte behöver gömma sej under tak. Inte så kul om man inte kan leka utelekarna ute.. Just nu tror jag att vi äår 6 stycken som är bestämda som kommer. Men de kanske trillar in fler :p

Igår var jag och mamma iallafall på bilbingo. Trodde den började sex, men självklart började den sju.. Innan så gor vi till ShishKebab i Ljungaverk och jag testade om jag verkligen är gluten. Jävligt dumt gjort rakt ut sagt! Hela bingon satt jag typ o höll på att dö av smärta! Var typ som den dagen då jag blev hemskjutsad från stallet i Brunflo. Fast bara en tiondel, vilket var illa nog..
Vann ingenting iallfall, vilket sög. O gubben som satt i bilen bredvid oss spelade på fel bricka så han satt o svor och var skitsur genom dom två sista bingoarna xD
Var bland dom första ut, det är typ det som är sporten med att åka på bilbingo!!

Men men, nu ska jag försöka ta mej ut och kuta i regnet! Har grym träningsvärk, men ha hört att den ska tränas bort??

Ha en fin midsommar och hör av er om ni är leksugna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0