^-.-^

Ojojoj.
Det är redan fredag och det här lovet är praktiskt taget redan slut. Eller räknas helgen in i lovet? ;o
Det har iallafall gått alldeles för fort. Om tre dagar sitter jag i någon dum lektionssal på Wargentinskolan och e besviken på kemin och förvirrad på fysiken.. Visst känns det lovande?

Sen så tror jag nog att det är lättare att bli utbränd eller att gå in i väggen på lov än när man verkligen går i skola. För altså det är så mycket man ska hinna med. O endå så har man kunnat tagit bort en del på grund av olika söta och osöta saker :p

Tror iallafall att jag har bosatt mej i min bil. Har kört fram o tillbaka tillstan idag. Hämtade grejor till åkeriet o "råkade" sedan svänga in på Lantmännen och köpte ridstrumpor. Och var jätte, jättenära att köpa ett vitt schabrak! Men kom på att jag ej hade någon häst.. Men snyggt var de!! :)

Jobbar iaf till typ fyra idag och sen så ska jag försöka ut å springa, men innan klockan blivit så mycket så har jag nog ändrat mej :p
Sen kommer nog kanske Therese till mej en stund innan jag ska till ånge.

Igår var vi två ner till Ånge och hälsade på pojkarna, de va faktiskt kul och jag trivdes sååå bra på skotern! Bara å sitta där och jag var såååå nöjd! Fatta känslan?? ;)

Men nu ska jag ta o jobba lite, pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: Therese

såklart du trivdes på skotern, å bli blöt på puppan å allt ;)

2009-03-06 @ 20:33:01
URL: http://qlyftig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0