Mååååndag :p

Idag for jag in till staden och fick en kungparkering! Hur fint som helst stod jag där med en bmw bakom mej, visseligen en gammal, men fortfarande en bmw! :)
Gick ner till kemin och satt där och jag och sanna är lika glada på varandra som alltid på kemin.. synd om oss ju!
Sen skulle vi haft matteprov, men vi slutade i stället, 3 av oss, för vi ska ha provet på onsdag ist:)
Kändes toppen o komma hem!

Så ja var hemma klockan tio och sen dess har jag varit så där dumt nyttig! Gjort klart en del skolarbeten, suttit i solen och myst och läst och så där :p
Sen har jag försökt gått igenom dansen, men den sitter inte riktigt :p snabba rörelser^^
Snart är det dax för att åka till frösön o klä sej i någon konstig dräkt och sen slåss.. Eller hur var det? ;o

Men nu ska jag äta iaf, är grymt hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0