party all night? ;)

Igår smorde jag in mej med Beckham-lotionen och parfymen åkte på i morse, luktar sååå gott!!
Har slutat för dagen och vet just nu inte vad jag ska göra.. Funderar på att bädda ner mej i soffan och sova lite eller kolla på greys<3 Magen har gjort ont hela dagen och jag blir nästan orolig, för det är en annorlunda smärta..

Gjorde dessutom ett flirttest på fb nu.. jag blev ett slags djur som börjar på B och slutar på ck med ett o i mitten.. De tror vi inte på va? ;o ;p
Beror nog på att jag säger de ja tycker (a)



Antagligen vorde jag väll plugga en massa saker.. Men hur kul är det?
Har iaf varit ute och gått med sötDascha!
Längtar tills jag kommer på Hööks nästa gång (förhoppningsvis på söndag) och ska köpa koppel tilll mina hundar så att jag kan komma ut och gå ut med dom och gosa! Saknar dom en massa!! <3

Min egentliga hårfärg är tydligen brunett och detta är min seeexiga min ;-)


AND SURPRICE!!
om jag skulle vara en godis skulle jag var;
MÖRK CHOKLAD!!!
<3


Haha, jag har så rooooligt så!!
Och jag känner mej glad, vem vet?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0