En blogg är en egocentrisk plats.

En smäll.
Och sen städar jag rummet, använder metaforer och inte kan sova på mornarna fast jag får sova hur länge jag vill?
Tror smällen tog ganska hårt och konstigt..
Dessutom kommer släkten ikv, så idag måste vi baka en massa tårtor. Mamma fyller år imorn :p Så då kommer ja vara i stugan, säkert skitkul när jag redan igår var uttråkad.. Får inte göra något. Och jag kan inte vara i solen för då gör det ont.. Det suger... Hur ska ja kunna bli brun till träslaget? Träslaget, vilket var anledningen till att jag var grymt orolig hela sjukhustiden om svullnaden skulle gå ner.. Läkarna tyckte jag var konstig xD I morse fick jag för mej att ögat alltid kommer se ut så här. Om det är så, så är jag praktiskt taget död..

Men men, nu ska jag tydligen ner o äta frukost.. Blä.. Sista dagen med gluten-medecin idag iaf! alltid något kul :)

Sen lovade mamma att jag skulle få en liten present eftersom jag överlevde typ :D Jag ville ha bidrag till bilköp. Kunde kanske få en 100-lapp^^ Gah, en liten leksaksbil kanske?

  

Kommentarer
Postat av: Elena

Åh herregud.... det är bättre med mig, jag har inte ens ett blåmärke...



Hoppas att det blir bättre. Glöm inte att knäppa kort på det. ;)

2009-05-20 @ 10:54:12
URL: http://elllena.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0