Hemskheternas hemskheter...

Jag tar det ifrån början.

Igår när vi skulle åka ner till tåget vid halv 12-tiden. Så åkte vi ner på vägen och märker att det är punka på bilen. Vi var typ lite försenade då. Då blev de panik o köra tillbaka bilen, packa om och ja kastade mej in bakom ratten o körde som en dåre ner. Tur för polisen att dom inte var ute, eller tur för mej kanske...
När vi väl kommer ner, så ser vi inte mitt tåg stå på den där tavlan. men står end o väntar o så.. Kommer någon som mamma känner som hon kan fråga och han fattar inget. Tillslut kommer ett tåg så att vi kan fråga om mitt tåg. Det var tåg 81 och det går tydligen inte igenom Ånge. YIPPIE säger jag då.. Kul kul.. Trodde jag skulle kunna ja, vad säger man? Avliva någon just då? Varför säger dom att man kan kliva på i ånge om man inte kan de? Cheeses.. Åkte hem o fördrev tiden och hittade på ett underligt och väldigt TURIGT sätt en skjuts ner till Enköping. Skrev samtidigt till Sylve och kollade om jag kunde få han som jag hyrs av nummer.
Det numret får jag när vi är på väg ner hit ner vid 9 tiden.. Ringer då honom och han skriker på mej tills jag grinar och ger över telefonen till chaffisen som får ta hand om det hela. Klarar helt enkelt inte att en elak gubbe säger att det var mitt fel att tåget ej gick igenom ånge och att han inte tänker låsa upp åt mej då jag kommer..
Så jag får sova i Västerås hos chaffisens exflickvän! Tacka vet jag dom som gjorde att jag klarade mej hit!!! Sov iaf där och blev skjutsad av henne hit i morse. Då jag träffade gubben och han är underlig..
Själva stället jag är på praktik på är jättebra hitintills! Imorn kommer Kaspar hem och det är han jag ska vara med dom här veckorna, han ska tydligen styra och ställa allt vad han kan eller liknande :p tex han som bestämmer om jag kan rida eller ej.. Läskigt tycket jag! Idag har jag iaf varit med en tjej som heter Malin. har sopat, borstat, mockat osv osv idag, Slutade vid sex. Och idag var tydligen en lugn dag :p
Kom hem efter att ha handlat och fick precis in all mat i det minsta kylskåpet, har duschat och så. Det är springor ner till marken i mitt badrum. Förstår man då varför det är så kallt här inne?????????????????? Fryser som en gris.. Det är iallafall jättemycket! När jag klev ur duschen märkte jag att det inte fanns någon spegel.. Fanns inte ens på toan i stallet.. Vart har jag hamnat?
Nere hos sylve har NÄSTAN hästarna speglar i boxarna. Så fint är det!! Hästarna är iallafall världens snällaste och goaste och jag älskar stallet... <3
Och tack Malin! Som har visat allt i stallet och så! :)

Lyckat eller mindre lyckat?
Ni bestämmer.
Själv längtar jag antingen hem, till stallet eller efter sällskap.
Eller en filt??? ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0